FAQs

Popularne pytania

Jaki jest czas realizacji zamówienia?

Standardowy czas realizacji zamówienia wraz z dostawą wynosi od 2 do 7 dni roboczych. Każde zamówienie staramy się realizować jak najszybciej.

Jakie są dostępne metody dostawy? 

Możesz skorzystać z opcji: kurier InPost lub kurier Pocztex. Możesz również wybrać dostawę do Paczkomatu InPost, punktu OrlenPaczka lub punktu DPD Pickup - wyślemy zamówienie do automatu znajdującego się najbliżej podanego przez Ciebie adresu. W momencie włożenia paczki przez kuriera do automatu, system informatyczny wyśle Ci powiadomienie SMS-em i e-mailem z informacją, że paczka oczekuje na odbiór. Informacja będzie zawierać adres automatu oraz kod odbioru potrzebny do odebrania paczki. Jeżeli chcesz, aby Twoje zamówienie zostało dostarczone do konkretnego Paczkomatu, daj nam znać w polu "specjalne instrukcje do zamówienia", znajdującego się w zakładce twój koszyk", przed złożeniem zamówienia. Jeśli wybierzesz metodę dostawy "DPD Pickup", zamówienie zostanie wysłane do punktu znajdującego się najbliżej podanego przez Ciebie adresu np. do sklepu Żabka, Dino, Kaufland, Lewiatan, Carrefour lub automatu paczkowego.

Jake są dostępne metody płatności?

Akceptujemy karty płatnicze, szybkie przelewy elektroniczne przez Przelewy 24, Apple Pay, BLIK.

Jak korzystać z kodów rabatowych? 

Kod rabatowy należy wpisać przed finalizacją zamówienia, w zakładce koszyk, wybierając "dodaj kod rabatowy" i zatwierdzając go poprzez “dodaj”.

Gdzie produkowane są Wasze produkty?

Wszystkie nasze kremy produkowane są w Polsce. 

Jak działa NatSnack Close Friends?

To proste. Jako członek otrzymasz dostęp do ekskluzywnych promocji, których nie znajdziesz nigdzie indziej. Dodatkowo, będziesz miał/a pierwszeństwo w zakupach nowych produktów i dostęp do limitowanych wydań. Chcesz zostać dodany? Skomentuj "BFFs" pod jednym z naszych postów na Instagramie: @natsnackfoods

W jaki sposób nawiązać współpracę hurtową?

Możesz skontaktować się z nami poprzez formularz dostępny w zakładce 'współpraca' na naszej stronie internetowej. Możesz także wysłać wiadomość na nasz adres mailowy hello@natsnack.pl lub wspolpraca@natsnack.pl.

Dlaczego na powierzchni kremu wytrąca się olej?

Olej z orzechów na powierzchni kremu jest zjawiskiem naturalnym. To znak, że krem nie zawiera sztucznych dodatków. Wystarczy zamieszać :)

Dostałem/am uszkodzony produkt, co robić? 

Prosimy o niezwłoczny kontakt z Biurem Obsługi pod adresem e-mail: hello@natsnack.pl. Postaramy się jak najszybciej wyjaśnić sytuację.

Dlaczego używacie cukru kokosowego?

W naszych kremach nie znajdziesz ani grama białego cukru. Zastąpiliśmy go cukrem kokosowym, który ma niemal dwa razy niższy indeks glikemiczny i nie powoduje dużych wahań stężenia glukozy. Poza tym, uwielbiamy jego subtelny, karmelowo-kokosowy smak.

Nie znalazłeś/aś odpowiedzi na swoje pytanie?